۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

هایده- دشتستانی


دو تا کفتر بودیم
همخون و آواز
شبا در لونه و
روزا به پرواز

الهی خیر نبیند مرد صیاد
که آندوی مرا برده به شیراز دوست داشتن دوست داشتن

تو شهرت داده ای
بد نومیم رو
مگر چه خدمتت
بد کرده بودم ؟

برو برو برو بیزارم از تو
خیال دارم که دست بردارم از تو
جون جونم نا مهربونم شو خو ( خواب ) ندارم


دلم امروز به آرومی خود خو کرده
وای جونم وای دلبر

یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده
وای جونم وای دلبر

دلم پی ش پر میزنه به هر دری در میزنه
به هر خونه سر میزنه
دلم دلم دلم

هنوز از دست غمش دیده ما گریونه
وای جونم وای دلبر

بعد عمری هنوزم مرغ دلم نالونه
وای جونم وای دلبر

میرم میگردم سر به سر
دشت و دمن کوه و کمر
میرم از او گیرم خبر
میرم میرم میرم

خدا مهربونه یار عاشقونه دل ما جوونه
وای وای وای

خودش خوب میدونه که بر جون عاشق جدایی گرونه
وای وای وای

عزیزم کجایی آی کجایی آی کجایی
دل شیرازیم امشو کجایی وای

بخدا مثل دلم شکل دلم پیدا نمیشه هیچ دلی
مثل این دل که شده رسوای تو رسوا نمیشه خوشگله

ابرو کمونی خوشگله
نامهربونی خوشگله

دلم سی تو پر میزنه خوشگله
خودت میدونی خوشگله

بخدا مثل دلم شکل دلم پیدا نمیشه خوشگله
مثل این دل که شده رسوای تو رسوا نمیشه خوشگله

ابرو کمونی خوشگله
نامهربونی خوشگله
دلم سی تو پر میزنه
خودت میدونی خوشگله


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Web Statistics