۱۳۹۲ مرداد ۶, یکشنبه

جوابیه ای به نعمیه اشراقی نوه ی خمینی در مورد ادعای کذب و خنده دار ایشان: قانون حجاب دستور امام نبود قانون مصوب مجلس بود و نمایندگان آن مجلس واقعا نمایندگان مردم بود!

 دیدگاه پدربزرگ مرحومتان – امام‌خمینی(ره) - درباره حجاب چه بود؟قانون حجاب دستور امام نبود قانون مصوب مجلس بود و نمایندگان آن مجلس واقعا نمایندگان مردم بودند و فکر می‌کنم این قانون در سال 1361 به تصویب رسید و حجاب اجباری شد. باید تحلیل هر مساله‌ای را به زمان خاص خود ارجاع داد که در آن زمان قاطبه جامعه خواستار حجاب و زمینه الزام‌دارنده آن بود که نمایندگان مجلس با توجه به ضرورت و اقتضای زمانی آن به تصویب آن اقدام کردند، در آن دوره عموم کارهای مطرح و چشمگیر و حساس که در دولت یا مجلس تصویب و در مجاری خود اعمال می‌شد، تسامحا آن را دستور امام تلقی می‌کردند! مقتضای جامعه انقلابی، پذیرش حجاب برای طیفی و اصرار و خواستاری برای طیف دیگر بود که در آن زمان حجاب را با مساله ایثار و شهادت و جهاد همسنگ می‌دانستند.
اتفاقا به حکم ضرورت ملاحظه دستور احتمالی امام، برای مساله حجاب من خیلی جست‌وجو کردم ببینم امام جایی دستوری دادند اما هیچ دستوری پیدا نکردم تنها صحبتی که در این مورد پیدا کردم این بود که عده‌ای از امام سوال کرده بودند با این زنانی که در شهرهای شمالی با لباس شنا به داخل شهر می‌آیند چه کنیم؟ که امام در جواب گفته بودند مردم متدین شهرهای شمالی خودشان اجازه این کار را نخواهند داد. حتی جای دیگری دانشجویان بسیجی از امام پرسیده بودند در موارد بی‌حجابی حق برخورد داریم؟ امام در پاسخ، ایشان را از این کار منع کرده بودند و گفته بودند در مساله حجاب باید با لطافت برخورد کرد نه با خشونت. در مورد دیگری به امام خبر رسیده بود که عده‌ای در خیابان‌ها به بهانه بدحجابی مزاحم خانم‌ها می‌شوند امام سریعا اطلاعیه‌ای منتشر کردند، این عمل را محکوم و از نیروهای انتظامی خواستند با اینگونه حرکات برخورد کنند.
*****

من ابتدا دو ویدیو مربوط به تظاهرات و اعتراض خانومها به اجباری شدن حجاب در سال 57 گذاشته و سپس توضیح کوتاهی خواهم داد.

 
 
 
 
در ابتدا خانم اشراقی، شما آخوندزاده هستید و از یک آخوندزاده توقع راست گویی و صداقت نباید داشت. خانم محترم اگر فرض را بر درست بودن ادعای مضحک شما بگذاریم که پدربزرگتان یعنی خمینی دستور اجباری شدن حجاب را نداده بود و مخالف حجاب اجباری بود چرا از این حرکت اعتراض آمیز زنان علیه حجاب اجباری حمایت نکرد؟؟
خانم محترم شما یک دروغگوی بزرگ هستید با اهداف زیرکانه. آخوندزاده بودن شما و وصلت با خاندان خاتمی، روباه زیرک و بسیار فرصت طلبی چون شما پرورش داده است.
و اما توجه شما را به صحبت های پدربزرگ سفاک و خونخوارتان جلب میکنم:
در دقیقه ی ۲:۲۱ این ویدیو دجال بزرگ میفرمایند که اسلام به اینها اجازه نمی دهد لخت به دریاها بروند. پوستشان را میکند. ای ننگ بر شما خانم اشراقی که با وجود اینهمه مدرک چنین بی شرمانه در چشم مردم دروغ میگویید و از یک قاتل آدمکش متحجر میخواهید یک قدیس بسازید.

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Web Statistics