۱۳۹۲ تیر ۲۴, دوشنبه

اگر معیار دیوث بودن مردان ایرانی را طبق گفته ی حسین ابراهیمی، امام جمعه «انار»، آرایش زنان آنان بدانیم، تجاوز رهبر انقلاب، خمینی را به دختر بچه ی ۴ ساله و زنای آخوند گلستانی با یک زن شوهردار و تجاوز آخوند هدایت فیروز بخش به پسر بچه ها( که تمام ویدیوهای آنان ضمیمه شده است) را چه باید نامید؟

 
در این ویدیو یکی از مجریان تلویزیون از تجاوز خمینی به دختر بچه ی چهارساله ی صاحبخانه سخن میگوید.
 
 
 اين آخوند اهل اسلامشهر تهران كه ”هدايت فیرور بخش”نام دارد, چندي پيش بعنوان پيشنماز و مبلغ سازمان تبليغات وارد نجف آباد مي شود. پس از آن پيشنمازي مسجد كوچك و دبيرستان شهر به او سپرده مي شود.بعد از گذشت مدت زماني اندك, خبرهايي مبني بر تجاوز اين آخوند به چند جوان منتشر مي شود اما مردم اعتناي چنداني نمي كنند و آن را به حساب شايعات منتشر شده آن هم از سوي جوانان مي گذارند. اما سرانجام فيلم اذيت و آزار و تجاوز اين آخوند به جوانان منتشر مي شود و به اين وسيله, شك و شبهه ها برطرف مي گردد. اين مساله اعتراض و نارضايتي والدين و كسبه را به حدي برمي انگيخته كه به مقابل منزل اين آخوند مي آيند و ضمن تجمع, قصد ورود و تسويه حساب با وي را مي كنند. اما نيروي انتظامي وارد شده و مانع مي شود.
 
 
حجه السلام والمسلمین حسن گلستانی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان و از اعضای هیات امنای ستاد ائمه جمعه و جماعات استان همدان _نهادی که منصوب مستقیم مقام رهبری است.اين خانم فاطمه رجب زاده كارمند امنيتي و همسر اخوند حجه السلام والمسلمین الهه زاده كه الهه زاده همكار گلستاني درستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان است

۱ نظر:

  1. opendoors.org-++shahrzadnews.org-++ex-muslime.de-+++iranonair.com-+++mohabatnews.com-+++irantv.tv-+++

    پاسخحذف

Web Statistics