۱۳۹۲ تیر ۱۲, چهارشنبه

دستیابی به منافع ملی بدون اتحاد و انسجام اقوام تحت نام " ملت" غیر ممکن است.

 
 تا زمانی که همه ی اقوام خود را با یکدیگر برابر ندانند و این دعوای شهرستانی بودن و تهرانی بودن و ترک و فارس بودن و سنی و شیعه بودن و مسلمان و کافر بودن و استفاده از واژه های غیر انسانی چون اقلیت و اکثریت پایان نگیرد، منافع ملی هیچ مفهومی نخواهد داشت.  متاسفانه رژیم منحوس و بی شرافت اسلامی با متمرکز کردن تمام امکانات و تسهیلات در تهران و رواج توهین های قومی و دینی و محروم کردن اقلیت ها از حق و حقوق شهروندی و ترویج و تشویق مردم برای به زیر پا گذاردن حق و حقوق یکدیگر،  حمایت از توهین های قومی و دینی در قالب جوک و شعر و داستان و ... به خصوص رواج نجس بودن دیگر ادیان،  باعث ایجاد نوعی تنفر بین مردم شده است.  طوری که مردم دنبال تصفیه حسابهای خود با یکدیگر هستند نه رژیم.
دستیابی به منافع ملی مستلزم ایجاد یک ملت واحد از همه ی اقوام با هر گویش و رنگ پوست و گرایش مذهبی و جنسیت، است.
 تا خود ما مردم حقوق یکدیگر را به رسمیت نشناسیم و دست از توهین ها و پایمال کردن و له کردن یکدیگر به هر بهانه ای برنداریم، هرگز به منافع ملی و مشترک دست نخواهیم یافت.

۲ نظر:

  1. dolat,ha--.ayeneye--.mel,lat,ha--hastand--.pass--ey--mel,late--iran--lotfan--khodat---ra--beshekan--zira--ayene--shekastan--khata--+-narawa--ast--.moris1315@gmail.com-++-fcnn.net--.mohabatnews.com-++-.opendoors.org--.

    پاسخحذف
  2. عزرائیل گرگیست خاکستری، کمی خواهر کسده و تجزیه طلب ترک خریست بظاهر وطن پرست. Aplus

    پاسخحذف

Web Statistics