۱۳۹۲ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

مینیمال های عزراییل: ابو علی سینا و شاهزاده ی مالیخولیایی.

ابو علی سینا شاهزاده ی مالیخولیایی را که فکر میکرد گاو شده و ماع ماع میکرد، با تظاهر به کشتن و سر بریدن درمان کرد. حالا تکلیف ما با گاوهایی که فکر میکنند آدم شده اند و با ردا و عمامه و نعلین بر تخت نشسته اند چیست؟

۱۳۹۲ مرداد ۲۳, چهارشنبه

پایان همکاری من با بیرنگی.

خوشبختانه یا متاسفانه اتفاقی افتاد که من تصمیم گرفتم به فعالیت خود در بیرنگی خاتمه دهم. شاید یک اتفاق کاملا مسخره.
البته مشکل من این اتفاق نیست بلکه نتیجه ی نادرست گرفتن ازین اتفاق است که شرحش خواهم داد. گرچه که عدو اینبار سبب خیر شد.
یکی از فاحشگان مغزی خاله زنک بیکار و بی درد ول سوشیال بگیر که جز جاسوسی و مانیتور کردن و دروغ و دغل بافتن کاری بلد نیست و از قضا یکی از کاربران بیرنگی و فرندفید است به نفر سومی اطلاع داده بود که شخصی با نام اجل در فرند فید حسابی باز کرده که 100% خود عزراییل است. من صفحه ی این شخص را در فرند فید میگذارم. نوشته هایش را بخوانید و خود قضاوت کنید و شباهتش را با من پیدا کنید.
میخواهم دلایل مسخره ای را که من شنیدم برای شما بازگو کنم.  اولین دلیل که این شخص من هستم نام اجل است. اجل به معنای مرگ. چون نام من هم عزراییل است. واقعا چه دلیل محکم و قاطعی!!
دومین دلیل عکس انتخابی پروفایل اجل است که عکس ازل هنرپیشه ی ترک است که مدیر سایت بی رنگی، سابق بر این ازین عکس در پروفایلش استفاده میکرده است.
 سومین دلیل نوع نگارش نوشته های این شخص است. جل الخالق ازینهمه هوش و استعداد و نبوغ و اینهمه کارآگاه بازی. البته من دلایل رد این افترا را خواهم نوشت.
 اولا من هرگز در فرندفید فعالیت ندارم و انقدر شهامت دارم که اگر مطلب، نقد، حرف و سخنی داشته باشم با نام واقعی خودم و در یک محیط مانند بیرنگی، بیان کنم. در نوشته های این شخص میبینید که احساس انزجار از محیطهای مجازی کرده است. همه ی سایتها را نام برده که بیرنگی نیز جزو آنهاست.
این کامنت من در بیرنگی که من بی پروا و بسیار رک اعتراضم را کرده ام. نیازی به پنهانکاری و ساختن آیدی در محیط های دیگر نداشته و ندارم.

  Azrael حدود 2 ماه و 19 روز پیش
 0   
تبریک میگم بهتون. دارین پا میذارین جا پای سایت های دیگه. استفاده از عامل زور هنر نیست. 
مدیران بیرنگی جوابگو باشن.
این از این. کامنت اون آقا یا خانم اجل رو هم کپی میکنم میذارم:
سایت های ایرانی یکی از یکی داغونتر و بیخودتر. مدیریت ها افتضاح و جانبدارانه. پارتی بازی و فرق گذاشتن و نور چشم بودن هم بیداد میکنه. مملکته واقعا ما داریم؟


البته به جای مملکت باید بگم اینم مردمه که ما داریم؟ یکی چند تا شناسه داره دراز دراز میگرده و کسی کارش نداره. یکی یه شناسه داره میان بهر دلیلی یه وصله ای میچبسونن و حسابشو میبندن. - اجل 
بالاترین-آزادگی- بیرنگی- ریشه ها- یکی از یکی آشغالتر و بی محتواتر و جناح بندی شده تر. - اجل

اگر من بیرنگی رو آشغال میدونستم تا همین امروز اونجا فعالیت نمیکردم. در ضمن من مدیر ریشه ها رو میشناسم و هرگز نمیگم اونجا هم آشغال و بی محتواست. چطور میشه برای سایتی(بیرنگی) که اینهمه زحمت کشیدم بیام بگم آشغاله؟
البته اون آقا/خانوم فاحشه ی مغزی به اینجاش فکر نکرده بود که من با مدرک تودهنی بهش میزنم که سرشو بذاره لای پاش و زوزه کنان بره پی زندگیش و مثل یک کاراگاه و جاسوس بی جیره مواجب چنین حماقتی رو نکنه. شاید برای خودشیرینی و عزیز شدن چنین کاری کرده که برای من مهم نیست. 
در ضمن در لیست کسانی که این آقا/خانوم اجل سابشون کرده و اونها سابش کردن اشخاصی هستند که من اصلا نمیشناسمشون و این اشخاص زیر یکی از فیداشون با ایشون خوش و بش کردن که آدرس فیدو میذارم. دو تا خانوم که من اصلا نمیشناسمشون.
یکی از دلایل فوق تخصصی که بیان کردن احتمال داره بنده باشم وجود این فیده: http://friendfeed.com/ajal2/757aaaed
آهنگی افغانی از خواهر فرید زولاند. چرا که من هم 6-7 ماه پیش چنین آهنگی رو در بیرنگی لینک کردم!! اگر به تعداد بازدیدهای این آهنگ در یوتیوب نگاه کنید میبینید حدود 10000 بازدید داشته.یعنی غیر از من نه هزار و خرده ای بازدید کننده داشته که ممکنه یکیش هم همین آقا/خانم بوده است. یاللعجب ازینهمه هوش و استعداد برای تشخیص یکی بودن آیدی ها در دنیای مجازی. خوبه من سازنده ی این آهنگ نیستم. :))
دلیل دیگری که من دارم و کسانی که منو میشناسن اینه که بنده عاشق نیستم. برخلاف این آقا که اظهار عاشق بودن کرده. بنده در تمام عمرم عاشق کسی نبودم و درد کهنه و غم نهانی و شکایت از جفای معشوق ندارم.
خانم/آقای فاحشه ی مغزی جاسوس. به کاهدون زدی عزیز. اومدی فتنه گری کنی خودت رسوا شدی.
اگر به صفحه فید نگاه کنین عکسی از یک نقاش هست که بنده در تمام عمرم و هرگز چنین عکسهایی رو در هیچ محیطی نذاشته و نخواهم گذاشت.
من با قاطعیت اعلام میکنم که این آیدی متعلق به من نیست و دلایلم را برشمردم. با خوشحالی منتظر جواب خانم/آقای فاحشه ی مغزی مینشینم که دلایل شباهت من با این آیدی را بیان کند.
اما سخنی با نفر سوم: چه میشود گفت که مبنای قضاوت شما بر اساس حرفهای فاحشگان مغزی باشد که اطراف شما را فرا گرفته اند؟ چه اعتراض یا حرفی باقی میماند که بتوان با شما گفت؟ جز تاسف!
اما در آخر، حرفی با جاسوس ناشی و دو به هم زن. خانوم/آقای فاحشه ی مغزی به جای دروغ بافتن و دوز و کلک زدن و حرف مفت درآوردن برای دیگران به زندگی خود برسید تا اینگونه شرمنده و سرافکنده نشوید. شما یک نوکر بی جیره مواجب هستید که 24 ساعته کاربران را دنبال کرده و رصد میکنید و از سر بیکاری و برای خالی نبودن عریضه به دیگران تهمت میزنید که خود را عزیز کنید. چیزی را که میخواهید ارزانی خود شما. من دلایلم را منطقی بیان کردم. امیدوارم به جای فرار کردن حرف خود را ثابت کنید که اگر نه بی آبرو خواهید شد. البته هستید. کسی که آبرویی نداشته باشد هر حرفی را بر زبان خواهد آورد.
شاید این سئوال پیش بیاد چرا من با بیرنگی خداحافظی کردم و به همکاری با این سایت پایان دادم؟ دلیلش را توضیح خواهم داد. وجود چنین فاحشگان مغزی درین سایت که جاسوس بی جیره مواجب هستند و کاری جز تخریب و دروغ و دو به هم زنی و ایجاد ناامنی و بی اعتمادی ندارند. اگر حساب این فرد و یا افراد بسته شود و مطمئن شوم محیط بیرنگی از لوث وجود چنین انگل هایی پاک شده است حتما فعالیت خود را از سر خواهم گرفت. 
Web Statistics